Friday 13 January 2012

MINTAK NUMBER !

13/01/2012 : harini aku sedih sangat weii . aku balik skola dye text aku dye cakap ade budak mintak number dye . budak perempuan baru kat skola dye . aku takot sangat ! aku  takot kalau dye jatuh hati dengan perempuan tu . aku jauh ! dorg satu skola . tapi aku percaye dye takkn curang dengan aku ! aku tak sanggup macam nii . aku sdih kau text dengan perempuan tu .aku sayang sangat kat ko biey .perempuan tu dapat number dye . dye pon tak tau dari mane perempuan tu dapat . hmm then tadi aku tanye dye , dye tengah buat ape ? dye kate tengok tv , text aku . dengan text perempuan tu . ya allah ! aku tak sanggup ! sumpah demi allah aku tak suke ! bile dye tak text dengan perempuan tu .laju je dye wply text aku .bile dye dah text perempuan tu lame sangat baru dye wply text aku .pstu aku cakap dengan dye g laa text dngan perempuan tu . aku tak kesah .aku cakap aku sedih sngat2 . dye bole tanye kenape sedih ? aku cakap tade pape laa .g laa text dye aku tak kesah . dye kate ylaa tu tak kesah . aku terus off fon ! tak wply text dye . aku tak sanggup tengok dye text dengan perempuan lain .aku menaip sambil menangis ! ya allah !!!! aku sayang dye ! aku sanggup bunuh diri daripada aku hidup tanpa dye ! biey tunggu aku mati baru ko cari perempuan lain . hmm kalau ko happy text dengan dye biey . aku tak kesah aslkan ko happy . klau ko happy aku pon happy . walau ape pon terjadi aku sayang ko smpai mati ! aku cintakan ko biey ! hmm ak sedih tak perlu laa aku bagitau ! aku nak ko happy . aku sanggup sedih mcam nii aslkan ko happy ,satu je aku tak sanggup lakukan iaitu kalau ko suruh aku tinggalkan ko ! biey !!!!! i love u so muchhhh !!!!!!!!!!!! hmm kbye

1 comment: