Thursday 15 December 2011

aku sayang kau Capital H

  • 11.12.11 : memang bestt laa . hee time tu birthday Capital H . aww <3 sayang dye sngat ! kiteorang gayut smpai kol 3 lebih memang dalam sejarah laa aku ckpa dngan laki selama tu .hee smpai mak aku tersdar yang anak dye sorang nihh tak tido lagi . haha tapi tape asalkan aku tak kene membebel oke laa kn ? huu macam macam cite kiteorg mase tu .haihh sayang sangat laa dengan dye ! ^^
  • aku sayang sangat sangat dengan kau biey . tapi kenapa sekarang kau layan aku macam nak tak nak je . sedih aku laa . kenapa kau macam ni? tadi kau tanye aku dye dah berubah ke ? aku cakap tak sebab aku nak jage hati dan perasaan kau biey . tapi aku terpakse cakap sebab aku tak nak kite gado macam haritu disebabkan aku tak berterus terang dengan kau dan aku dah berjanji pade diri aku yang aku akan cakap terus terang sebab dah itu yang kau nak . I love U so much biey !! sayang kau sangat sangat !! tapi tape aku tetap saba and terus setie dengan kau biey .. 

No comments:

Post a Comment